wtorek, 6 września 2011

Moja Micra...

... została sprzedana. Jako, że postanowiłam zmienić autko na nowsze i większe (Saab 9-3), postanowiłam rozstać się z Micrą. Cieszę się, że trafia w dobre ręce - jakby nie było - sentyment do tych sympatycznych maleństw na pewno mi pozostanie. Przez cały czas autko dobrze się spisywało (zarówno w mieście jak i w trasie) i nie miałam większych powodów do narzekania.


- rok produkcji: 1995
- pojemność silnika: 998 cm³
- skrzynia biegów: manualna
- typ: hatchback
- kolor: czerwony
- przebieg: 162 000 km
- moc silnika: 55 KM
- rodzaj paliwa: benzyna
- liczba drzwi: 2/3
- wyposażenie: wspomaganie kierownicy, poduszka powietrzna kierowcy, immobiliser, oryginalne kołpaki


Kupiłam Micrę w 2008 roku z przebiegiem 130 000 km. Autko jest sprowadzone z Niemiec, gdzie pierwszy właściciel kupił je w salonie i jeździł nim 13 lat. Jestem pierwszą właścicielką w Polsce, a ogólnie drugą. Przez 3 lata przejechałam tą Micrą trochę ponad 30 000 km. Auto jest zadbane.


Nie ukrywam, że wymaga kilku poprawek blacharsko - lakierniczych. Jakby nie było, ma już swój wiek.



Grześkowi "Mindowemu" dziękuję za zdjęcia :)

3 komentarze:

  1. a imię jej brzmi Zuzia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie takie małe auto jest fajne i moim zdaniem na pewno doskonale odnajduje się w zatłoczonych miastach. Ja również interesowałam się wypożyczaniem aut. Fajnie, że przeczytałam https://kioskpolis.pl/co-sie-dzieje-w-przypadku-uszkodzenia-pozyczonego-samochodu/ to wiem dokładnie co się stanie jak uszkodzimy pożyczony samochód.

    OdpowiedzUsuń
  3. Także kiedyś taki samochód miałem, ale to już było jakiś czas temu. Na ten moment najbardziej cieszy mnie fakt, że w przypadku awarii pojazdu, pomoc drogowa https://pomocdrogowagdansk.pl/ za każdym razem udzieli nam pomocy i odholuje do warsztatu.

    OdpowiedzUsuń